Göktürk U4
Göktürk'teki diğer projelerinde olduğu gibi bu apartman projesinin tasarımında da meyilli arazi yapısı, çok dar ve biçimsiz formdaki arsa parseli ile m² konusunda hassaslık gösteren işverenin beklentileri sürecin bağlayıcı unsurları olarak ön planda olmuşYapının yerleşim kurgusu giriş kotunda yer alan 4 ticaret alanı, onun üzerine yerleştirilmiş 7 bağımsız apartman dairesi ve otopark olarak kullanılan bodrum katından oluşmuş. Yapısal form ise geometrik açıdan "dik yamuk" olarak adlandırılabilecek eğimli arazinin, biri dik, diğeri açılı iki uzun kenarına yaslanacak şekilde açıyla birbirinin üzerine yerleştirilmiş biri düzgün diğeri bina köşesini teşkil eden ve parsel konturundan taşınan dar açılı bozuk bir diğer prizmanın iç içe geçmesinden oluşmuş. Böylelikle parselden ve konturlardan gelen izler kütlesel forma taşınmış olmuş. Binaya yan taraftan kotun yüksek olduğu yerden hafif bir rampayla girilirken, altındaki meyilden yararlanılarak otoparka giriş verilmiş.
Künye
   
   Proje Yeri: Göktürk, İstanbul   
      
   Proje Tipi: Konut Sitesi / Grubu   
      
   İşveren: Uçar Gayrimenkul   
      
   Proje Yöneticisi: Uçar Gayrimenkul, CM Mimarlık   
      
   Aydınlatma Projesi: CM Mimarlık   
      
   Statik Projesi: AYS Mühendislik   
      
   Mekanik Projesi: Özgün Mühendislik   
      
   Elektrik Projesi: Ergun Çaylak Mühendislik   
      
   Fotoğraf: Cemal Emden   
      
   Proje Başlangıç Yılı: 2011   
      
   Proje Bitiş Yılı: 2011   
      
   İnşaat Başlangıç Yılı: 2012   
      
   İnşaat Bitiş Yılı: 2012   
      
   Arsa Alanı: 374,9 m²   
      
   Toplam İnşaat Alanı: 1.868,15 m²   
   
.jpg) 
                                .jpg) 
                                .jpg) 
                                .jpg) 
                                 
                                 
                                 
                                 
                		

.jpg.jpeg)


.jpg.jpeg)

.jpg.jpeg)
.jpg.jpeg)











.JPG.jpeg)
.jpg)
.JPG.jpeg)

.jpg.jpeg)
.jpg.jpeg)














 
                
Tweet