Altınyıldız Classics
Şimdiye dek küçük metrekareli mağazalar şeklinde ilerleyen Altınyıldız Classics'in 'departman store' boyutlarındaki bu büyük metrekareli mağazasında, kullanıcıların markanın alt kategorilerini de kolayca algılayabilmesi ve büyük alanda adresleme kolaylığı olması amacıyla 'shop in shop' yaklaşımında bir tasarım anlayışıyla yola çıkılmış. CBTE Mimarlık mağaza alanının orta bölümlerine markanın daha genç, modern ve dinamik özelliklerini öne çıkaran koleksiyonlarını yerleştirerek etkili bir merkez oluşturmuş. Bu bölümde günlük hayat tarzının bileşenlerine öykünen açık tavanlar, daha çok sokağa ait kaba metal taşıyıcılar, tuğla kaplamalar, koyu renkli ve dokulu zemin malzemesi kullanılmış. Mağazanın duvar kenarlarında ise markanın Business, Ceremony, Özel Dikim gibi klasik koleksiyonlarının sergilenmesine yönelik duvar panelleriyle, orta standlar yer almış ve bu bölümde de daha açık renkli yüzeylerin hakim olduğu, net ve alışılmış mağaza algısından uzaklaşmayan fakat; parçalanmış tavanlar, farklı tasarım, renk ve malzemede duvar panelleri ve orta stantlarla birbirinden ayrılan alanlar uygulanmış.
CBTE Mimarlık, mağazanın koleksiyon detaylarını ve stil önerilerini kullanıcıya sunabileceği görsel alanların, hem duvarların ve orta kolonların sergileme alanları dışında kalan yüzeylerinde hem de planlamada odak oluşturabilecek noktalara yerleştirilmesi konusunda da titizlikle çalışmış. Ayrıca orta alandaki aydınlatmalarla bütünlük oluşturan oturma üniteleri, erkek giyim alışverişi alışkanlıklarıyla ilgili ihtiyaçlara hitap eder nitelikte tasarlanmış.
Altınyıldız Classics'in CBTE Mimarlık tarafından tasarlanan yeni mağazasında, markanın genel algısından uzaklaşılmadan kurgulanan iç mekanın, kullanıcıya güçlü ve yenilikçi bir deneyim yaşatması hedeflenmiş.