IMES Çıraklık Okulu
OSB, bağlam olarak yeşil'in ve doğanın zıttı bir imaj çizer.Rasyonel gerekçeleri, parselasyon mantığında yeşile ayrılan yerin kısıtlı oluşu sonucunu getirir. Genel yapılaşma içerisinde sosyal donatılara ve rekreasyon alanlarına ayrılmış kısıtlı alanın potansiyeli maksimize edilerek, yeşilin yaşantıya entegre edilerek artırılması mümkündür. Özellikle okul gibi bir konuda, eğitim gören genç beyinlerin yeşil ile ilişkisi ilerleyen süreç adına ilham verici olacaktır. araziye uyum gösteren, aldığı kadarını geri veren ekolojik bir yapı, tüm OSB bölgeleri için kayda değer bir emsal olacaktır. eğitim saatleri-dönemleri haricinde, bölgeye hizmet eden rekreasyon alanı olarak da hizmet edebilecek yapı, farklı kotlarda, farklı amaçlara hizmet eden sosyal açık mekanlar da tariflemektedir. hem park, hem ekolojik, sürdürülebilir bir eğitim merkezidir, "yeşil okul".